Een kijkje in mijn leven #6: zomer!

Ik wil jullie graag een kijkje in mijn leven geven. In november vorig jaar ben ik op mijn werk uitgevallen vanwege een (burn-out) bore-out. Ik probeer nu terug recht te krabbelen met vallen en opstaan. Ik zie dit fotodagboek als een deel van mijn genezingsproces, om de goede, maar ook de slechte dingen vast te leggen. En heel misschien kan ik hiermee iemand anders een beetje steun geven, door ze misschien af en toe een moment van herkenning te bieden. Het leven zoals het is.

Mijn bestelling van Pit&pit wordt geleverd. Ik probeer tegenwoordig bepaalde dingen in grotere hoeveelheden te kopen, dat is goedkoper, maar het scheelt vooral in verpakkingen.

Op aanraden van mijn osteopate ga ik naar een endocrinoloog. Ik laat bloed trekken om oa mijn schildklier en een aantal andere hormonen te testen. Alles bljkt volkomen normaal te zijn. Fijn, maar waren komen dan die vage klachten vandaan?

Avondwandeling in Oelegem. Overdag is het te warm om te gaan wandelen, maar ’s avonds is het heerlijk.

De temperaturen lopen deze week flink op, het is zalig zomerweer. Gelukkig moet ik deze week niet gaan werken en kunnen we volop genieten. Poes denkt er alvast net hetzelfde over!

Geniet nog van het mooie weer!

