Een kijkje in mijn leven #7: vlierbloesemsiroop en granny stripes haken

Ik wil jullie graag een kijkje in mijn leven geven. In november vorig jaar ben ik op mijn werk uitgevallen vanwege een (burn-out) bore-out. Ik probeer nu terug recht te krabbelen met vallen en opstaan. Ik zie dit fotodagboek als een deel van mijn genezingsproces, om de goede, maar ook de slechte dingen vast te leggen. En heel misschien kan ik hiermee iemand anders een beetje steun geven, door ze misschien af en toe een moment van herkenning te bieden. Het leven zoals het is.De vlier in onze tuin staat volop in bloei en ik maak voor de eerste keer vlierbloesemsiroop. Het is veel makkelijker om te maken dan ik dacht en heel erg lekker. Ik heb meteen een flinke voorraad.
Mijn gehaakt dekentje is eindelijk af! Althans dat dacht ik, want ik bleek achteraf toch nog enkele bolletjes wol over te hebben… Goe bezig! Dus er moeten nog een paar rijtjes gehaakt worden, maar ik ben toch al blij met het resultaat. Het is gehaakt met allemaal restjes Drops Paris wol en in het granny stripes patroon.

Wat hebben ze toch een poezenleventje!

Ik maak op het werk even een wandelingetje en kom deze vijver met lotusbloemen tegen, mijn favoriete bloemen. Uit de modder en het water bloeien ze uit tot deze prachtige bloemen, ik vind dat echt een mooie symbolische gedachte. Niet voor niets is de lotus ook gebruikt in het logo voor mijn blog!

Ik kom deze mooie quote tegen in een reclamefolder. Er zit heel veel waarheid in, al wordt het na een poosje toch ook wel tijd om tot actie over te gaan. 

Fijne week iedereen!

