Een kijkje in mijn leven #8: wandelen., gerbera’s en kwetsbaarheid

Maandag is het Pinksteren en een mooie dag. We volgen het Lovenhoekpad in Vorselaar, een wandeling van zo’n 5 kilometer. Hier kan ik toch altijd van genieten.

In de supermarkt koop ik deze mooie roze gerbera’s, die ik doorheen het huis verspreid. Het staat zo vrolijk! De quote op de foto kreeg ik eens bij de aankoop van een ketting, ik blijf het goed advies vinden:

Almost everything will work again if you unplug it for a few minutes… including you

Dinsdag heb ik weer een sessie bij de psychologe. We hebben het over kwetsbaarheid en creativiteit. Ik wil graag terug wat meer creatiever houden, maar heb me in de loop van de jaren overtuigd van het feit dat ik het niet ben, dat ik niet goed genoeg ben. Die overtuiging verlamt me zo dat ik er meestal gewoon niet eens meer aan begin. Ze leent me het boek ‘Drawing on the right side of the brain‘ en laat me dit filmpje van Brené Brown zien, over jezelf kwetsbaar durven openstellen:

Schattig… ❤

Even reclame maken voor deze heerlijke notenrepen van Portions.be. Ik bestelde meteen een hele voorraad en kreegnog wat extra staaltjes om te proberen! Een echte aanrader!

En eindigen doe ik met deze quote, iets waar ik af en toe eens moet aan herinnerd worden. Het ontstaan van mijn bore-out is een proces van jaren. Ik mag dan ook niet verwachten dat alles opgelost is op een paar maanden tijd. In tegendeel, ik besef nu dat het iets is, waarover ik altijd zal blijven moeten waken.

Ik wens jullie allemaal een fijne week!

Ik wil jullie graag een kijkje in mijn leven geven. In november vorig jaar ben ik op mijn werk uitgevallen vanwege een (burn-out) bore-out. Ik probeer nu terug recht te krabbelen met vallen en opstaan. Ik zie dit fotodagboek als een deel van mijn genezingsproces, om de goede, maar ook de slechte dingen vast te leggen. En heel misschien kan ik hiermee iemand anders een beetje steun geven, door ze misschien af en toe een moment van herkenning te bieden. Het leven zoals het is.

