Een kijkje in mijn leven #10: taart, tandarts en decoratie

Ze zijn er weer, de pioenen. Wat een mooie bloemen zijn dat toch!

Twee van mijn lunches deze week: een salade met falafel en een rijstsalade met linzen en tonijn. Het was warm weer, dus dan zijn frisse salades aan de orde!

En als dessert deze lekkere aardbeientaart, het recept is van Colruyt. Ik vermijd normaal gluten en lactose, omdat ik daar niet goed tegen kan, maar donderdag onderga ik een wortelkanaalbehandeling bij de tandarts. De dagen erna heb ik best wel wat last, dus een kleine zonde mag dan wel.

In het weekend koelt het af en zetten we ons nog maar eens aan de strijk. Heel veel dingen strijk ik nooit, waardoor de berg bij mij altijd wel meevalt, maar in de zomer is er toch alijd wel meer strijk.

Zondag gaan we langs het tuincentrum en ik koop deze mooie kussens voor op de bank, en  nog een vaas en twee plantjes voor naast de tv. Altijd leuk, zo’n kleine verandering in huis.

Ik wens jullie een fijne week!

Ik wil jullie graag een kijkje in mijn leven geven. In november 2016 ben ik op mijn werk uitgevallen vanwege een (burn-out) bore-out. Ik probeer nu terug recht te krabbelen met vallen en opstaan. Ik zie dit fotodagboek als een deel van mijn genezingsproces, om de goede, maar ook de slechte dingen vast te leggen. En heel misschien kan ik hiermee iemand anders een beetje steun geven, door ze misschien af en toe een moment van herkenning te bieden. Het leven zoals het is.

