Een kijkje in mijn leven #12: lavendel, vlinders en coaching

Ik begin de nieuwe week met een fietstochtje en geniet van het mooie uitzicht. Ik heb altijd al graag gefietst, maar vind het nu heel vermoeiend. Een half uurtje en dan is het genoeg. Toch iets dat ik graag terug wat meer zou willen opbouwen.

Met dit heerlijke weer vind ik het zalig om buiten wat te haken. Ik probeer deze snack uit, maar vind hem niet zo lekker.

De lavendel in de tuin is op haar hoogtepunt en ik pluk enkele bosjes om te laten drogen. Ik ben echt verzot op de geur van lavendel!

Ken je dat? Dan koop je een kattenmandje en dan gaan ze er nooit in! Ik haalde dit mandje nog eens uit de kast en wonder boven wonder maakt Lapje er gretig gebruik van! Zooo schattig vind ik dat!

We hebben enkele vlinderstruiken in de tuin en die hebben hun naam niet gestolen. We hebben echt superveel vlinders in de tuin. Heel leuk om te zien!

Met dit mooie weer vind ik het heerlijk om ’s morgens wat yoga buiten op het terras te doen. De komende week is mijn doel om elke dag yoga te doen. Toevallig is dit ook de challenge die Miss Pixie deze week in haar Perfect?-blogchallenge doet. Ben benieuwd of ik het volhoud. Ik laat het jullie volgende week zeker weten!

Deze week had ik ook mijn laatste coachinggesprek op het werk. Vind het wel jammer, ik heb er echt veel aan gehad en het klikte echt. Heb een aantal belangrijke inzichten gekregen en daar ga ik nu verder mee aan de slag. Ik vertel hier later nog wel meer over.

Fijne week iedereen!

