Een kijkje in mijn leven #18: stijve nek

Ik start de week goed met een sapje van appel en wortel. Ik moet dat echt meer maken, het is lekker en gezond en altijd veel minder werk dan ik op voorhand wel denk.

Yep, ik moest er ook aan geloven, heb nu ook een pannenkoekplantje in huis, twee zelfs. Overal zie je ze tegenwoordig opduiken. Ik vind ze wel schattig.

Deze chocoladeballetjes maak ik regelmatig. Lekker als snel gezond tussendoortje. En nee, er gaat geen wodka in, dat is mijn flesje met zelfgemaakt vanille-extract ☺️

Schattig!!!

Boodschappen doen hoort er ook bij. Ik werk met een weekmenu en haal één keer per week, meestal op maandag, de meeste boodschappen en dan ga ik meestal nog een keertje voor het weekend voor wat extraatjes.

Ik heb al een tijdje last van mijn nek, maar nu zit hij echt helemaal vast. Een kersenpitkussentje en wat lichte yoga helpen iets, maar nu, een week later heb ik nog altijd last. Gelukkig kan ik woensdag naar de osteopate. Hopelijk kan zij voor wat verlichting zorgen.

Herfstwandeling in mijn eentje in het park, hier kan ik echt van tot rust komen.

En verder ben ik bezig met het haken van oogkussentjes voor de shop. Weldra op de website!

Quote van de week

Deze afbeelding kwam ik deze week tegen. Vond het wel mooi! En inderdaad, we hebben ons oordeel altijd wel heel vlug klaar, zonder wat dieper te kijken naar de persoon of het verhaal dat erachter schuilt.

Filmpje van de week

En met dit inspirerende filmpje van Prince Ea eindig ik deze week: “Everybody dies, but not everybody lives”. Iets om over na te denken.

Ik wens jullie een fijne week!

